Informationsmaterial

Här anpassas informationsprodukter efter dina behov och målgrupp. Det skapas tydlig, enkel och målgruppsanpassad information som är både kostnadseffektiv och går att återanvända. Några exempel på informationsmaterial är manualer, checklistor, presentationer, reservdelslistor och tekniska produktblad.

Marknadsmaterial

För att visa fördelarna med dina produkter eller ge en vision av hur det skulle kunna se ut är det bra att ta fram marknadsmaterial. Med en god teknisk förståelse knyts teknik och marknad ihop, och resultatet blir ett marknadsmaterial som era kunder kan relatera till sina behov.

Utöver säljargument och marknadstexter kan professionella animationer, foton, bilder och presentationer vara en del av en framgångsrik marknadsföring. En professionell presentation med tilltalande grafik och ett tydligt, pedagogiskt upplägg matchar form och funktion med innehållet för att se till att ditt budskap når fram. Välj ett konventionellt upplägg eller en mer dynamisk utformning med t. ex. länkningar i dokument eller till externa dokument utifrån innehåll, tillfälle och målgrupp. 

Med hjälp av fotorealistiska bilder visualiseras idéer och visioner, och du kan visa hur kundens framtid kan se ut med era produkter. Ett utmärkt sälj- och marknadsmaterial att visa upp i er marknadsföring, exempelvis på mässor och kundmöten.

  • Utgå från den tekniska dokumentation ni redan har när ni skapar marknadsmaterial. Genom att förenkla och anpassa informationen för era målgrupper får ni fram ett bra och relevant marknadsmaterial med genuina säljargument.